web stats

Aardbei/banaan Smoothie Twist met Romeinse Sla

http://www.dreamstime.com/stock-photography-fresh-vivid-smoothie-smoothies-fruits-table-image31509482

Je bent helemaal weg van smoothies, maar je hebt geen idee hoe je zelf een lekkere smoothie kunt maken? De vraag ‘hoe maak ik een smoothie?’ is simpel te beantwoorden. Een smoothie maken is namelijk ontzettend eenvoudig. Zodra je bekend bent met de basis, kun je de rest zelf invullen naar eigen smaak. Je hebt alleen maar verse ingrediënten (fruit, groente) nodig, plus een blender.

Smoothies zijn lekker en gezond, en dat maakt ze het ideale tussendoortje. Smoothies zijn makkelijk te verteren door het lichaam en ze worden snel in de bloedstroom opgenomen. Dit geeft een hoop energie en geeft je een voldaan gevoel. De plantaardige voedingsstoffen in smoothies worden beter opgenomen in de bloedbaan dan de stoffen die je binnen zou krijgen wanneer je bijvoorbeeld een rauwe salade eet. Dit komt doordat smoothies vloeibaar zijn en daardoor beter te verteren zijn. Smoothies bevatten allerlei vitaminen, mineralen, eiwitten en vezels, welke een bron van energie zijn. Hierdoor zul je bijvoorbeeld sneller herstellen nadat je gesport hebt. Ook vermindert het hongergevoel, en zo voorkom je onnodig snacken tussendoor of ’s avonds.

Een smoothie maken, hoe doe ik dat?

Als je een smoothie gaat maken, ga je uit van de drie basisingrediënten, namelijk het vloeibare element (melk, water, vers vruchtensap, yoghurt, kwark, amandelmelk),  de soorten fruit en/of groenten en een eventuele toevoeging (bijvoorbeeld honing, cayennepeper, nootjes of kaneel). Ook de verhoudingen kun je zelf invullen, het is maar net wat jij het lekkerst vindt. Er zijn geen bepaalde regels voor: jouw smaak is bepalend. Als je wat inspiratie op wil doen, kun je natuurlijk altijd op internet kijken of in receptenboekjes. Hier staan vaak goede tips in. Probeer bijvoorbeeld het volgende recept eens.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Oscar Helm (afslankcoach) heeft een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Aardbei/banaan smoothie twist

Aantal personen: 2

Bereidingstijd: 5 minuten

Ingrediënten:

  • 2 handen vol aardbeien
  • 2 bananen
  • 2 glazen water
  • ½ bos Romeinse sla

Bereiding:

Pel de bananen en snijd deze in stukjes. Was de aardbeien en ook deze kun je eventueel halveren. Het is niet nodig om de kroontjes te verwijderen. Doe de bananen en de aardbeien samen in de blender en voeg ook het water en de sla toe. Mix het tot een glad geheel en je smoothie kan geserveerd worden. Je kunt eventueel een paar ijsklontjes toevoegen. Deze kun je in de blender doen, of achteraf in het glas, om de smoothie koel te kunnen nuttigen.

Geniet van de lekkerste smoothies en val snel kilo’s af!

Wil je de beste afslank smoothie recepten?

Bekijk dan de volgende pagina, daar leer je hoe en waarom je met smoothies kunt afvallen en meer energie kunt krijgen dan ooit te voren. Bekijk het nu:

Smoothie Afslankbijbel Risicovrij Uitproberen

Verbrand snel overtollig buikvet met heerlijke smoothie afslank recepten

Oscar Helm heeft een effectieve methode ontwikkeld om snel overtollig buikvet te verliezen en meer energie te krijgen.

Je krijgt daarbij overheerlijke recepten voor snelle vetverbranding met blijvend resultaat.

Je vindt onder andere het volgende in haar populaire smoothie afslank receptenboek:

  • Meer dan 50 overheerlijke recepten die snel en makkelijk klaar te maken zijn (en waar de rest van het gezin ook van meegeniet)
  • Hoe je meer energie krijgt met deze heerlijke smoothie recepten
  • Een handig smoothie dieet schema zodat je lekker kunt afwisselen

Ontdek hoe je meerdere kilo’s per week verliest met lekkere en simpel te maken smoothie afslank recepten:

Smoothie Afslankbijbel Risicovrij Uitproberen

Samenvatting
Recept naam
Smoothie twist
Voorberedingstijd
Bereidingstijd
Totale Tijd
Gemiddelde rating
2.5 Based on 85 Review(s)

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *