Weerstand verhogend kiwi-banaan smoothie

Smoothies zijn hot! Tegenwoordig zie je veel mensen op straat lopen met een smoothie in de hand. Op elke hoek van de straat kun je wel een smoothie kopen. En geef de mensen eens ongelijk! Smoothies zijn een heerlijk tussendoortje, maar kunnen ook prima als ontbijt worden gedronken! Een kiwi smoothie is lekker en bovendien goed voor de weerstand!

Het is niet alleen mogelijk om fruit en yoghurt met elkaar te mixen. Tegenwoordig doen mensen er ook aanvullende ingrediënten in, zoals haver, gerst of chiazaad. Op deze manier wordt de smoothie niet alleen gezonder, maar kom je de dag ook een stuk beter door. De smoothie geeft je namelijk energie. De meeste smoothies zitten boordevol vitaminen en mineralen. Deze zorgen ervoor dat het lichaam goed blijft werken en dat je minder snel ziek wordt.

Creëer je eigen smoothie

Het is niet alleen mogelijk om een smoothie te kopen in een sapjesbar of bij een restaurant, het is ook mogelijk om je eigen smoothie te maken. Heb je nog wat fruit in de fruitschaal liggen? Doe dit dan lekker in je smoothie! Het maken van een smoothie is in een mum van tijd gedaan. Je bepaalt zelf welke ingrediënten je toe wilt voegen.

Wanneer de seizoenen wisselen, dan raakt het lichaam vaak iets van slag. Het is in deze perioden dan ook belangrijk om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen. De kiwi is het ideale stuk fruit dat goed is voor de weerstand. Merk jij dat je weerstand iets achteruit gaat tijdens de wisseling van de seizoenen? Neem dan deze heerlijke smoothie en zorg er zo voor dat jouw weerstand op pijl blijft!

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Oscar Helm (afslankcoach) heeft een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Kiwi-banaan smoothie

Aantal personen: 2

Bereidingstijd: 5 minuten

Ingrediënten:

  • 2 (kleine bananen)
  • 4 kiwi’s
  • 200 milliliter vers geperst sinaasappelsap
  • 150 milliliter Griekse yoghurt

Bereiding:

Schil de kiwi’s en pel de banaan. Snijd de kiwi’s en de banaan in stukjes en doe deze in de blender. Voeg hier het vers geperste sinaasappelsap en de Griekse yoghurt aan toe. Mix het geheel enkele seconden tot je een vloeibare substantie hebt. Wanneer je de smoothie iets zoeter wilt maken, is het ook mogelijk om een scheutje honing toe te voegen. Honing is erg zoet van smaak, en is niet heel slecht voor het lichaam, zo lang je het met mate inneemt. Ook is het mogelijk om havermout toe te voegen aan je smoothie. De havermout zorgt ervoor dat je de komende uren geen hongerig gevoel krijgt.

Tips:

Wanneer je niet in het bezit bent van een blender is het ook mogelijk om een staafmixer te gebruiken. Stop de ingrediënten in een hoge maatbeker, zodat deze niet in het rond zullen vliegen!

Geniet van de lekkerste smoothies en val snel kilo’s af!

Wil je de beste afslank smoothie recepten?

Bekijk dan de volgende pagina, daar leer je hoe en waarom je met smoothies kunt afvallen en meer energie kunt krijgen dan ooit te voren. Bekijk het nu:

Smoothie Afslankbijbel Risicovrij Uitproberen

Verbrand snel overtollig buikvet met heerlijke smoothie afslank recepten

Oscar Helm heeft een effectieve methode ontwikkeld om snel overtollig buikvet te verliezen en meer energie te krijgen.

Je krijgt daarbij overheerlijke recepten voor snelle vetverbranding met blijvend resultaat.

Je vindt onder andere het volgende in haar populaire smoothie afslank receptenboek:

  • Meer dan 50 overheerlijke recepten die snel en makkelijk klaar te maken zijn (en waar de rest van het gezin ook van meegeniet)
  • Hoe je meer energie krijgt met deze heerlijke smoothie recepten
  • Een handig smoothie dieet schema zodat je lekker kunt afwisselen

Ontdek hoe je meerdere kilo’s per week verliest met lekkere en simpel te maken smoothie afslank recepten:

Smoothie Afslankbijbel Risicovrij Uitproberen

Samenvatting
recipe image
Recept naam
Kiwi-banaan smoothie
Voorberedingstijd
Bereidingstijd
Totale Tijd

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *