web stats

Boerenkool banaan smoothie met kokoswater

http://www.dreamstime.com/stock-image-green-smoothie-made-spinach-kale-kiwi-apples-bananas-image41178131

Als je buiten de deur lekker gaat lunchen of een drankje gaat doen, kan het zijn dat je een keer een lekkere smoothie geproefd hebt. Mocht je er positief over geweest zijn, weet dan dat het heel gemakkelijk is om ook zelf een smoothie te maken. Het kost weinig tijd en je kunt precies zelf beslissen welke ingrediënten je gebruikt. Maak smoothies gezond en lekker door vers fruit te gebruiken. Het maken van smoothies is geen ‘gedoe’, zoals je misschien wel denkt. Je kunt met een paar ingrediënten al een geweldige smoothie maken. Het enige dat je verder nodig hebt is een blender.

Het is snel en eenvoudig om je eigen smoothie te maken, die helemaal aansluit op jouw wensen. Je kunt er allerlei verschillende groenten of fruit in verwerken. En dat in maar een paar minuten tijd! Smoothies zijn gezond, doordat er vaak ingrediënten in verwerkt zijn die goede voedingsstoffen bevatten. Daarnaast is het een lekkere manier om aan de dagelijkse hoeveelheid groenten en fruit te komen. Het kan dus een prettige aanvulling zijn op je huidige eetpatroon en het is ook nog eens bevorderlijk voor je gezondheid.

Het is jouw keuze

Hoe jij je smoothie wilt bereiden, is helemaal aan jou. Je bepaalt zelf hoe de smoothie gaat smaken, in tegenstelling tot bij lunchzaken of andere cafeetjes. Wil jij jouw smoothies gezond en lekker maken? Kies het fruit of de groente die jij erg lekker vindt en ga er mee experimenteren. Het is leuk om te doen en binnen een handomdraai heb jij een lekkere vervanger voor je ontbijt of een tussendoortje op tafel staan. Je moet weten dat je al het gesneden fruit in kunt vriezen. Dit maakt het toegankelijker om de keer erna een smoothie te maken, omdat je er minder werk aan zult hebben. Daarnaast komt het ook de smoothie ten goede, want het zorgt voor een heerlijk fris en verkoelend drankje.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Oscar Helm (afslankcoach) heeft een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Boerenkool banaan smoothie

Aantal personen: 2

Bereidingstijd: 5 minuten

Ingrediënten:

  • 2 bananen
  • 100 g boerenkool
  • 250 milliliter kokoswater
  • amandelen (optioneel)
  • bosbessen (optioneel)

Bereiding:

Pel de banaan en snijd deze in stukjes. Doe deze in de blender samen met de boerenkool en het kokoswater. Meng dit tot een glad geheel en je smoothie is klaar om opgediend te worden. Je kunt naar smaak nog wat rauwe amandelen en/of bosbessen toevoegen aan de smoothie en deze er doorheen mixen, wat zorgt voor extra vezels en een voller gevoel.

Geniet van de lekkerste smoothies en val snel kilo’s af!

Wil je de beste afslank smoothie recepten?

Bekijk dan de volgende pagina, daar leer je hoe en waarom je met smoothies kunt afvallen en meer energie kunt krijgen dan ooit te voren. Bekijk het nu:

Smoothie Afslankbijbel Risicovrij Uitproberen

Verbrand snel overtollig buikvet met heerlijke smoothie afslank recepten

Oscar Helm heeft een effectieve methode ontwikkeld om snel overtollig buikvet te verliezen en meer energie te krijgen.

Je krijgt daarbij overheerlijke recepten voor snelle vetverbranding met blijvend resultaat.

Je vindt onder andere het volgende in haar populaire smoothie afslank receptenboek:

  • Meer dan 50 overheerlijke recepten die snel en makkelijk klaar te maken zijn (en waar de rest van het gezin ook van meegeniet)
  • Hoe je meer energie krijgt met deze heerlijke smoothie recepten
  • Een handig smoothie dieet schema zodat je lekker kunt afwisselen

Ontdek hoe je meerdere kilo’s per week verliest met lekkere en simpel te maken smoothie afslank recepten:

Smoothie Afslankbijbel Risicovrij Uitproberen

Samenvatting
Recept naam
Boerenkool banaan smoothie
Voorberedingstijd
Bereidingstijd
Totale Tijd
Gemiddelde rating
2.5 Based on 77 Review(s)

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *