50 Groene Smoothies in een Handomdraai

70-groene-smoothies

Sapjes en smoothies zijn helemaal hot. En wil je een echt lekkere en gezonde juice dan kun je ‘ m het beste zelf maken!

Groenten zoals spinazie en sla zijn laag in calorieën en rijk aan vitamine A, C, antioxidanten en ijzer en daarom ideaal om te gebruiken in groene smoothies.

Fruit smoothies zitten meestal vol met suiker, waardoor ze niet de beste keuze zijn voor als je gewicht wilt verliezen. Groene smoothies, aan de andere kant, bevatten meestal groenten en hun bijbehorende voedingsstoffen en mineralen.

50 Groene Smoothies Recepten

Groenten bevatten essentiële vitaminen en mineralen en zijn daarom een zeer gezonde aanvulling op uw gezondheid. Door het toevoegen van fruit beperkt je de hoeveelheid suiker tot een minimum en kun je genieten van een gezonde en smakelijke smoothie!

Het boek 50 Groene Smoothies in een Handomdraai van Marjolijn Verkaik combineert groente en fruit in één en is op dit moment het enige groene smoothies boek in Nederland. Een aantal voordelen van groene smoothies zijn:

  • Je voelt je fitter en vitaler
  • Je zit lekkerder in je vel
  • Je hebt meer energie
  • Beter immuunsysteem
  • Effectief tegen overgewicht
  • Lekker als lichte maaltijd of snack tussendoor.

Marjolijn Verkaik bespreekt 70 van de lekkerste groene smoothies en legt uit hoe je deze zelf gemakkelijk na kunt maken, het enige wat je er voor nodig hebt is een blender!

50 Groene Smoothies Recepten

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *