web stats

Smoothie van sinaasappelsap, frambozen en yoghurt

Raspberry smoothie

De perfecte smoothie is gemakkelijk te maken. Natuurlijk kun je nog steeds zelf beslissen wat je in de smoothie verwerkt, zodat je zelf bepaalt hoe het zal smaken. Als je de smoothie op de juiste manier klaarmaakt en de goede ingrediënten gebruikt, kan de smoothie er voor zorgen dat het je hongergevoel verminderd en dat je minder behoefte hebt aan zoete tussendoortjes. Daarnaast kan een smoothie je helpen met het binnenkrijgen van gezonde voedingsstoffen. Allemaal redenen om je eens goed te verdiepen in smoothies!

Je kunt een smoothie drinken als ontbijt, lunch, of als tussendoortje. Hoe dan ook, het blijft een gezonde, verstandige en lekkere keuze. Natuurlijk kun je ze het best zelf bereiden en niet kant en klaar kopen, omdat je wil dat er verse producten in verwerkt zitten en dat er geen kunstmatige toevoegingen aan te pas komen. Op deze manier maak je een bewuste keuze om goed voor je lichaam te zorgen. Smoothies zijn nog lekkerder als je ze zelf maakt ook!

De stappen

De eerste stap is het kiezen van een vloeistof. Je kunt heel simpel kiezen voor water, maar melk, sap, kwark of yoghurt zijn ook prima keuzes. Qua melk kun je nog variëren met bijvoorbeeld amandelmelk, kokosmelk of rijstemelk. Als je voor sap kiest, kun je dit het beste zelf persen. Denk bijvoorbeeld aan vers geperste jus d’orange of vers geperste grapefruitsap. Na deze basis, kies je het fruit dat je in je smoothie wil hebben. Hierin kun je ook eindeloos afwisselen, want iedere soort fruit is geschikt om toe te voegen aan je blender; het is slechts een kwestie van smaak. Als extra toevoegingen kun je kiezen voor bijvoorbeeld honing, om het wat zoeter te maken, maar ook dadels of vanille kunnen hiervoor een optie zijn.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Oscar Helm (afslankcoach) heeft een simpel te volgen weekmenu incl. recepten gemaakt, zodat je precies weet wat je kan eten.

Klik hier en Oscar stuurt het gratis naar je toe.

Smoothie van sinaasappelsap, frambozen en yoghurt

Aantal personen: 4

Bereidingstijd: 10 minuten

Ingrediënten:

  • 5 sinaasappels
  • 2 bananen
  • 125 g frambozen
  • 12 eetlepels Griekse yoghurt

Bereiding:

Pers als eerste de sinaasappels om lekker vers sap te krijgen. Doe het sap in de blender. Pel de bananen en snijd deze in stukjes. Voeg deze samen met de frambozen toe aan de blender. Mix dit geheel door elkaar en verdeel het over vier glazen. Vervolgens schep je drie eetlepels Griekse yoghurt in ieder glas. Dit geeft een lekker afwisselend effect en het vult ook nog eens erg goed. Natuurlijk kun je ook de yoghurt mixen in de blender met de rest van de ingrediënten, dit is geheel naar eigen smaak in te vullen.

Geniet van de lekkerste smoothies en val snel kilo’s af!

Wil je de beste afslank smoothie recepten?

Bekijk dan de volgende pagina, daar leer je hoe en waarom je met smoothies kunt afvallen en meer energie kunt krijgen dan ooit te voren. Bekijk het nu:

Smoothie Afslankbijbel Risicovrij Uitproberen

Verbrand snel overtollig buikvet met heerlijke smoothie afslank recepten

Oscar Helm heeft een effectieve methode ontwikkeld om snel overtollig buikvet te verliezen en meer energie te krijgen.

Je krijgt daarbij overheerlijke recepten voor snelle vetverbranding met blijvend resultaat.

Je vindt onder andere het volgende in haar populaire smoothie afslank receptenboek:

  • Meer dan 50 overheerlijke recepten die snel en makkelijk klaar te maken zijn (en waar de rest van het gezin ook van meegeniet)
  • Hoe je meer energie krijgt met deze heerlijke smoothie recepten
  • Een handig smoothie dieet schema zodat je lekker kunt afwisselen

Ontdek hoe je meerdere kilo’s per week verliest met lekkere en simpel te maken smoothie afslank recepten:

Smoothie Afslankbijbel Risicovrij Uitproberen

Samenvatting
Recept naam
Smoothie van sinaasappelsap, frambozen en yoghurt
Voorberedingstijd
Bereidingstijd
Totale Tijd
Gemiddelde rating
5 Based on 1 Review(s)

Geef een reactie:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met *